CPC

Najlažja pot do uspešnega spletnega poslovanja

Učinkovita spletna stran je ključni temelj za uspešno spletno poslovanje, ni pa še zadosten pogoj za to, da bomo pri tem početju tudi dejansko uspešni. Treba bo vložiti še nekaj truda, sej vodenje spletnega posla ni mačji kašelj. Lahko pa uberemo katero izmed preizkušenih poti, ki vodijo do prepričljivih rezultatov.

Enostavna spletna optimizacija

Vsekakor moramo poskrbeti, da bodo našo spletno stran potencialne stranke enostavno našle. Za to poskrbi spletna optimizacija, ki jo lahko do neke mere opravimo kar sami. Hitre in učinkovite prilagoditve omogoča predvsem on site optimizacija, ki z različnih vidikov koristi spletnemu poslovanju. Postopki so seveda namenjeni izboljšanju uvrstitve spletne strani v spletnih iskalnikih, a ker se on site optimizacija osredotoča le na posege na sami spletni strani, bo to opravilo koristno tudi za dejanske obiskovalce, ne le za robotke spletnih iskalnikov. Gre na primer za optimizacijo naslovov in vsebin, za ureditev učinkovite navigacije, delujočih povezav in drugih malenkosti. On site optimizacija vsaj pri osnovnih posegih ne zahteva veliko truda, lahko pa prinese odlične rezultate.

Vseeno je treba omeniti, da bo tudi on site optimizacija najbolj učinkovita, če jo zaupamo strokovnjakom.

Učinkovito spletno oglaševanje

Prav tako elegantno rešitev za pridobivanje novih strank lahko predstavlja spletno oglaševanje. Priljubljeni so predvsem CPC sistemi, torej oglaševanje na klik, pri katerem se plača za vsak posamezen klik na oglas, prikazi pa so brezplačni. CPC oglaševanje predstavlja izjemno priložnost za tiste, ki bi radi hitro in učinkovito pridobili veliko število obiskovalcev na spletno stran, seveda pa je treba omeniti, da je učinek neposredno povezan z investicijo v oglaševanje. A čeprav CPC oglaševanje prinaša točno toliko obiskovalcev, kot smo jih pripravljeni plačati, je za učinkovitost v končni fazi najbolj pomembna konverzija, torej pretvorba obiskovalcev v kupce oziroma stranke. Samo po sebi CPC oglaševanje tega ne zagotavlja, temveč ponuja le priložnost, ki jo je treba še izkoristiti.